Sunday, 23 October 2011

Take Care ")


Last time ago...


Now,,


Just Let Go,,,


and Please,


But,,


So,





MAAF,,,

SAYA

TERPAKSA BERSIKAP ZALIM

TERPAKSA MENYAKITI HATIMU

TERPAKSA MEMALINGKAN MUKA APABILA BERCAKAP
DENGANMU

TERPAKSA BERKASAR DENGANMU

DAN,,

TERPAKSA MENJAUHI DIRIKU DARIPADA MU..

MAAF,,MAAF,,MAAF,,

INI KERANA

1ARI NATI ANDA AKAN TAHU KENAPA

KENAPA SAYA BERSIKAP SEBEGINI

MAAF

ANDAI SAYA MEMBUATKAN DIRIMU

NANGIS

SAKIT

PEDIH.

MUNGKIN ANDA PATUT MENANGIS, BERSEDIH DAN KECEWA

SEKARANG

DARIPADA 

ANDA LEBIH SAKIT KEMUDIAN HARI..

DAN

YANG TERAKHIR SEKALI

SAYA BERHARAP ANDAI BOLEH

BENCILAH SAYA SEKARANG

SEBELUM ANDA MEMBENCI SAYA KEMUDIAN HARI

KERANA IA LEBIH MENYAKITKAN.

BERSEDIH DAN MENANGISLAH SEPUASNYA PADA HARI INI

KERANA

SAYA NAK TENGOK AWAK BAHAGIA

DAN

TERUS BAHAGIA PADA HARI ESOK DAN SETERUSNYA..








Friday, 21 October 2011

HURT by Christina Aguilera

Seems like it was yesterday when I saw your face
You told me how proud you were, but I walked away
If only I knew what I know today, ooh, ooh

I would hold you in my arms, I would take the pain away
Thank you for all you've done, forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do to hear your voice again
Sometimes I wanna call you but I know you won't be there

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Some days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye when it comes to this, ooh

Would you tell me I was wrong? Would you help me understand?
Are you looking down upon me? Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do to have just one more chance
To look into your eyes and see you looking back

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself, oh

If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away

Oh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself
By hurting you

p/s juz listen 4 dis song okeh??

Monday, 17 October 2011

Selamat Hari Tua Awak...


Happy birthday to you...
Happy birthday to you....
Happy birthday to you...
SElamat hari lahir awak... Nak saya nyanyikan lagu birthday untuk awak eh?? Takyah la malu lar, sbb suara sedap sangat 6t rmai plak yg tergoda hehe... awak dengar je lar lagu kat bwah ni ye :) khas untuk awak....
video

hehe.... nie bwu intro lgu dia..
lgu sebenarnya yg nie... saya arap awak suka lar..


video

hehe..... best x....???
hm..... skunk nie awak dah tua lar...
dengan tambahnya umo awak, moga awak akan bertambah lgi lah kematangan awak...

Saya cuma berharap :

  • semoga hari lahir ini akan memberi seribu kebahagiaan, ketenangan, keberkatan, kejayaan dan segala bagai jenis ke- dan -an.
  • semoga hari lahir ini akan membuat diri ini semakin mendekati sang Pencipta dan bersyukur atas segala nikmatNYA.
  • semoga hari lahir ini akan membuatkan saya lebih dewasa dan matang dalam membuat keputusan.
  • semoga hari lahir ini akan membawa seribu perubahan yang membawa kepada kebaikan.
  • semoga hari lahir ini akan menjanjikan kebahagiaan untuk kedua ibu bapa saya.
  • semoga hari lahir ini akan menyinari dan mewarnai hari-hari seterusnya.
  • semoga segala urusan dipermudahkan. 
  • semoga dianugerahkan seorang suami yang boleh membahagiakan awak dan sentiasa menyanyangi awak.


Saturday, 1 October 2011

fakta...














haha..... terkena mesti korang cpat2 tgk keyboard korangkan..kuakuaaa....