Thursday 3 March 2011

MuNgKiN iNi bAlaSaN

Ya ALLAH apa larh dosa hambaMu ini, sering ditimpa nasib yg malang...
adakah aku telah melakukan kesalahan terhadapMU or terhadap hambaMU...
Bagi larh aku petunjuk utk menyelesaikan masalah ini..
Ya ALLAH aku terima dgn seikhlas ati apa ujian yg kau berikan...
Namun aku hnya hamba yg lemah dan x tdak bermaya utk menerima n menempuh ujian yg KAU berikan kpdaku...
Ya ALLAH aku memohon jika hambaMU ini telah melakukan banyk kesalahan tlnglah ampunkan kesalahan n dosa yg telah hamba lakukan... Sesungguhnya hambaMU ini tidak boleh lari dari melakukan kesalahn n kesilapan... Aku memohon kpdaMU ya ALLAH sesungguhnya hanya kpdaMU kami memohon pertolongan dan hanya KAU shja yg kami sembah... AMIN..

Kepada kawan2 jika aku ada melakukan kesalahan terhadap korang, tolong lar maafkan sama ada secara sengaja or tidak sengaja...
Kemaafan yg korang berikan sgt lar beharga kpdaku....

terima kasih.....

No comments:

Post a Comment