Tuesday 3 May 2011

Kata Hati

Awak saya betul2 suka kan awk dah lama saya perhatikan awak,
cuma saya takut nak berterus terang yang saya suka kan awak..
lagi pun saya memang suka perhatikan dulu sebelum membuat keputusan,
kerana saya x nak saya tersalah buat pilihan..
Setelah lama perhatikan awak, saya yakin pilihan saya x salah, tepat sekali..
Hmm...cuma saya takut nak berterus terang bukan apa,
 saya nie hanya insan biasa je, x dak keistimewaan apa2 pun..
Then, x encem, kulit gelap mna setanding ngan awak comel, putih plak tue.. hehe..
Setelah setahun lebih saya asyik perhatikan awak,
saya nekad nak berterus terang, ahkirnya tercapai jugak..
happy sangat impian saya tercapai.. xkisah lar awk nak terima ka x...
yang penting apa saya nak, saya dapat laksanakan...
SEKARANG saya hanya tunggu jawapan dari awak je...


saya SUKA and SAYANG sgt2 kat awak...
SNB

No comments:

Post a Comment