Friday 29 July 2011

Hingga hujung nyawa...

Hari adalah hari terkahir aku masuk klas...
masa dalam klas tdi aku lihat kau muram je "nmpak selekeh je."...
hati langsung x tenang... bila ku tnya ko "npew nie?? da pa2 ka?? klu da gtau la.."
then ko blas "xdak pa2 lar ok je lar.."
Tapi aku lihat muka ko sedih je.. x mcm selalu ATaU perasaan aku...
ArghHH... x mungkin muka ko mmg sedih lar, aku tahu mcm na ko gembira n mcm na ko sedih..
bkn sehari 2 aku knal ko tapi dah lma dah...
Xpa larh tue hak ko nak bgatau aku ka x..
aku x dak hak untk memaksa...
Tapi aku still menunggu ko bgitau aku apa mslah ko spya aku leh tlng ko..
biar larh kecik ketok pun tapi bila dpat tlng ko serius aku rsa happy sgt..
menjadi 1 kepuasan bgku...
TAPI ko jgn la malu or segan ngan aku.. 
InsyaAllah,
selagi aku berdaya..
selagi aku mampu..
selagi aku wujud di alam ini..
aku cuba yg terbek utk ko..
andai 1 hari 6t aku dah betul2 x mampu aku betul2 mnx maaf..

jujur aku cakap..
aku sayang sangat kat ko..



No comments:

Post a Comment