Friday 1 July 2011

lainnya rasa..



Hari ini aku pergi kelas seperti biasa,
cuma awal sedikit lar dri hari2 sebelum nie..
sbab ari nie kelas cik sya, bahaya kalau lambat
karang x pasal2 x leh masuk kelas..
huhu....


Seperti biasa, aku masuk je kelas
aku akan cari dia dahulu
kat mana dia duduk
supaya senang aku nak skodeng..
hehe....
tapi nie sekodeng secara HALAL sebab ngan permintaan tau.
bukannya sekodeng secara haram..
xbaik sekodeng ngan cara haram
x berkat.. 
INGAT nak wat apa pun mintak kebenaran dulu..
haha.. poya lar... (bajet ustaz plak)


HmmMM...
Tapi ari nie bila aku masuk kelas je rasa LAIN sangat
sebab dia x dak
mula2 macam tercari cari la jugak.. 
padahal dah tahu memang dia x datang kelas
tapi ntah tercari cari jugak..
bila aku tengok je kawan2 dia mula tingat kat dia..
terbayang bayang wajahnya (jauh aku melamun sampai pa lecture ajar pun x dgr..teruk2..)
TAPI x pa, aku arap ari nie adalah ari dia paling bahagia buat dia..
dapat berjumpa ngan owang tersayang and tecinta..
moga ceria and happy selalu.. =)


Ari nie aku RINDU dia sangat..
perasaan tue datang bagai ombak yang bergelora tanpa henti..
AWAK SAYA RINDU AWAK SANGAT2 LAR..
hmm...
padahal semalam bawu jumpa je...
ari nie dah rindu..
PELIK2...
aku sendiri pun x tahu.. hehe...
mayb.. nie sebab aku BETUL2 SAYANGKAN DIA... ( <3 u lar )
hehe....


Nie bawu sehari aku x jumpa dia dah macam nie..
entah lar hari akan datang
kalau aku x dapat ngan dia..
macam mana lar perasaan aku..
ya ALLAH andai dia pergi jauh dari ku
KAU berikan lah kekuatan kepada aku ya ALLAH
untuk aku tempuhi semua ini..
sesungguhnya aku hanya hamba yang lemah
cekal kan hati aku nie..
agar aku dapat menajalani kehidupan seperti biasa
dan lebih dekat dengan MU ya ALLAH..
TAPI..
andai dia milikku ya ALLAH kau berikan lah jalan
agar apa yang aku ingin dapat aku miliki..
sesungguhnya apa yang berlaku dengan kehedak MU..
kami hanya hamba MU yang memohon pertolongan dan petunjuk dari MU...



MSSNB

No comments:

Post a Comment