Tuesday 9 August 2011

aku bukan baik..




aku xde la baik mane pun...
tapi aku berusaha untuk menjadi lebih baik dan tidak mementingkan diri sendiri... kalau ditakdirkan... hidup aku nie keseorangan... aku terima... so dari sekarang la aku kene biase kan diri untuk berseorang sedikit demi sedikit... orang akan kata aku ni gila... if that will make my love happy... i'll do anything for her happiness... it comes from my heart..

aku xde la baik mane pun...
sekadar berkongsi kegembiraan tu tak salah bagi aku... aku tak akan pentingkan diri aku... aku sedar... aku yang terima hubungan macam ni... aku tak boleh pakse dia... kalau dia nak..tak ape la.. Tapi kalau dia tak nak aku tak boleh paksa, itu hak dia, dia sendiri yang tentukan.. macam orang kata, cinta nie tak boleh dipaksa paksa, dia mesti dengan kerelaan.. oleh sebab, aku just tunggu n jadi diri aku sendiri.. then, buat apa yang terbaik setakat aku mampu lakukan...

aku xde la baik mane pun...
kalau ada perasaan cemburu dan sakit hati tu normal bagi setiap pasangan...tapi perasaan tu sume aku simpan dan matikan hanya untuk dia... aku tak kisah.. dia happy if the other one happy...then...i'm happy to see her happy... tu kira dah cukup bermakna dah bagi aku.... i do really love her n i'll do anything to make her complete n happy... 

so...memang aku xde baik mane pun...just insan biasa je yang tak punyai kelebihan apa2 pun.. tpi aku berusaha untuk jadi yang terbaik untuk semua orang yang aku sayang... 
I'll try the best for u.. I really love u..
but if i do something make u really think hard, to burden u and be the cause,
I really sorry.. I never intend to bring the problem to u.. I hope u happy n smile always.. 

No comments:

Post a Comment