Thursday 23 June 2011

answer:::::

    1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
      * YA.PERNAH...saya jatuh cinta sbb kperibadiaan die.. yg baek..yg gentlemn..yg lawak..walaupon someone tu baek hnya d awal prkenalan tp bila sy da syg..sy akan syg dia spnuh hati sy bia la die buat ape pon kcuali lau die ade pnganti sy br sy lpaskan sy :)
    2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
      * TIDAK. seperti mana dia dtg kpada saya sperti itu lah saya pilih dia. bukan sbb paras rupa tetapi hati budi dan budi bicara :)
    3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
      * mata. sbb saya suka tgok mata org. haha :p
    4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
      * SETUJU. bila hati gembira dan hidup dalam bahagia hati akan sentiasa senang dan tenang. happy selalu..so,perut dan mulut pon sentiasa happy tuk makan. biasa nya kaum2 dari golongan suami je ramai cmne. sbb tu saya suke llki yg buncit.haha :)
    5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
      * TAK SEMUA LELAKI & PPUAN MCM TU...biasa kalu llki kacak yg kaki ppuan sbb dia rasa die ensem.ramai ppuan yg trgilakan die.so die blh plih siapa yg die nak. n ni yg trjadinya llki yg kaki ppuan.syg tuk tinggalkan ppuan yg trgilakan dia. tuk ppuan cantik yg materialistik plak sbb die cantik,,dia perlukan byk duet utk klihatan sntiasa cantik sntisa mewah n dia rase dia perfect cos rupa ada duet ada. :)
    6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
      *hmm.. lelaki idaman?? penyayang,, jujur,,memahami,,tidak mengongkong, sentiasa tenang, cool, penyabar, terima pasangan seadanya,, bukan panas baran,,pandai memasak,,pandai menguruskan rumah tangga,,sentiasa beramal soleh,,sedia membimbing wanita ke jalan yg lurus,,
      * kenapa pilih dia?? sbb dia penyabar,,sgt memahami..xpernah marah2,,,,,sedia mnerima KBURUKAN DAN KLEMAHAN saya seadanya,,pandai masak! :) dan sentiasa mngigatkan saya utk sntiasa beramal kepada-Nya. MSSNB
    7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
      * saya TAK PERNAH KISAH dengan fizikal pasangan saya. dia senyum senget sblah ke. kening xada ke. slalu saket ke. n walaupun kaki dia da patah da hilang da xada,,sayang saya kepada dia xpernah hilang.
    8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
      * saya TAK PERNAH KISAH dengan keadaan fizikal saya. janji saya mahu kelihatan bersih, kemas dan xnak GEMOKKK..hehe :)
    9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
      * INGAT ! pasangan yg betol2 mnyayangi pasangan dia xpernah kesah dgn smua tu.. trima seadanya spenuh hati nya..

No comments:

Post a Comment