Wednesday 29 June 2011

Awak..
mungkin saya bukan insan yang terbaik untuk awak...
tapi saya sentiasa cuba menjadi yang terbaik untuk awak..
selagi saya mampu saya akan jaga awak
saya akan care tentang awak 
sampailah saya dah tak mampu lakukan untuk awak lagi..


Awak..
saya betul2 sayangkan awak..
saya betul2 cintakan awak..
tak tahu nak cakap macam mana??
perasaan tue ada dalam hati saya..
hanya Allah saja yang tahu..
saya akan pegang pada janji saya
dan saya akan tunaikan janji saya..


Tapi...
jika saya tak dapat bersama dengan awak
saya hanya mampu berdoa apa yang terbaik untuk awak..
agar awak akan dapat insan yang lebih baik..
insan yang lebih menyayangi awak..
insan yang lebih mencintai awak..

dan paling penting saya nak awak sentiasa bahagia dan gembira..
bila awak senyum comel sangat wajah awak..
tenang hati saya..


Awak..sepanjang kita bersama..
saya sentiasa inginkan yang terbaik untuk awak..
saya cuba jadi insan yang lebih baik untuk awak..
saya usaha sebaik mungkin..
tapi saya hanya mampu merancang..
Allah yang menentukan segalanya..

selepas ini saya redha dengan ketentuan-Nya..
kalau tiada jodoh antara kita.. saya redha awak..

tapi saya nak awak janji, awak akan jaga diri awak baik2 tau dan selalu happy.. OK..andai jodoh kita kuat lagi.. saya akan usaha  untuk menjadi insan yang terbaik di sisi awak..
insya-Allah..

=) MSSNB



muhammad nur iman

No comments:

Post a Comment