Wednesday 8 June 2011


Kali ini aku ikhlas berbicara,apa yang aku rasa dari pelusuk hatiku...
 
Hawa anda perlu sedar ada dia menanti anda,kerana tanpa kamu dia tidak bernyawa.
Maaf aku update mcm ini...hihii..aku punya pengalaman yang kurang terhadap cinta,tolong perbetulkan aku jika aku silap. Namun,aku sebagai lelaki mengakui yang kami pernah menangis kerna cinta. Memang sakit sgt hati ini saat itu,dan aku ada pesanan untuk mu hawa.
 


Fahami seperti mana Adam Fahami dirimu...
Fahami Adammu...hawa nasihat aku kepada kamu..tolong fahami lelaki seperti mana lelaki fahami kamu.... kerana ini bisa memberi keselesaan kepada kamu hawa...

Dan bila lelaki terlalu syg kamu...
dan bila lelaki syg kepada seseorang yang dia cintai, dia akan menjadi overprotective...
dan ini aku akui sendiri wahai kaum hawa..
sebab itu bila kamu pergi kemana-mana.Adam akan bertanya..
  1. Awak...awak bwt apa?
  2. Awak...awak dha makan
  3.  Awak...awak pergi dengan sapa?
  4. Awak...awak hati-hati ya???
Hawa...sedarlah semua pertanyaan yang Adammu berikan bukannya bermaksud untuk menjaga tepi kain or membuat kamu rimas...tetapi sebenarnya dia risau akan keadaan kamu..dia risau akan terjadi benda yang tak baik kepada kamu..dan padanya kamu la satu-satunya yang dia sayang..
Aku harap Hawa kamu sedar betapa sayangnya Adam(lelaki) kepada kamu...aku harap kamu faham apa yang aku ingin sampaikan...jika kamu sayang dia,sayangilah dia sepenuh hati cubalah menangi hatinya...


No comments:

Post a Comment